-->

marți, 12 februarie 2013

The notebook

Hei! Ce parere aveti despre filmul The notebook  ori de ce nu: cartea?!

    El este de vina pentru ca am devenit eu asa romantica..da el, Nicholas Sparks! :))) bine si plangacioasa, dar doar cand vizionez filmul ori citesc cartea. Si fac lucrurile astea cel putin de 2 ori pe an...iar daca sunt nostalgica si nu ma aflu intr-o relatie, o fac mai des. 
     Imi place foarte mult povestea celor doi protagonisti, ma face sa simt totul ca pe pielea mea. E o poveste minunata, una la care fiecare fata spera, adica cu un final fericit. 
     Este filmul meu preferat, de nota 10. Sa induri atatea si sa continui sa iubesti si sa speri, dar mai ales sa astepti persoana iubita, asta da iubire adevarata, care depaseste barierele timpului si ale banilor. Si chiar daca il vad destul de des si stiu ce se intampla, plang de fiecare data la el. Recunosc! Plang la un film. Prietenii mei rad de mine cand ma vad cu machiajul intins dupa un film romantic foarte bun, ori dupa o drama, dar eu ma simt apropiata de ceea ce se intampla in film incat nu ma pot abtine.



    Acum astept cu nerabdare sa vad urmatoarea carte transpusa intr-un film a lui Nicholas Sparks, si anume, SAFE HAVEN. Am vizionat trailer-ul filmului si clar merita vazut. 

Link-ul catre trailer este acesta : http://www.youtube.com/watch?v=mj6i_Z1Srsw

Un comentariu: